RBR Greek Community
Καλώς ήρθατε στην Ελληνική κοινότητα Richard Burns Rally!
Πατήστε Εγγραφή αν θέλετε να γίνετε μέλος της κοινότητας ή Σύνδεση αν είστε ήδη εγγεγραμένο μέλος!
RBR Greek Community
Καλώς ήρθατε στην Ελληνική κοινότητα Richard Burns Rally!
Πατήστε Εγγραφή αν θέλετε να γίνετε μέλος της κοινότητας ή Σύνδεση αν είστε ήδη εγγεγραμένο μέλος!
RBR Greek Community
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ RICHARD BURNS RALLY!
 
ΑρχικηΑρχικη  ΦόρουμΦόρουμ  Rallyesim WebsiteRallyesim Website  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Find us on Social Media
Google+
Team Speak
Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 20, στις 26/12/2022, 18:23

 

 Οδηγός Πίεσης Ελαστικών

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Diatzelo

Diatzelo


Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 30/09/2014
Ηλικία : 42
Τόπος : Αθηνα

Οδηγός Πίεσης Ελαστικών Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Οδηγός Πίεσης Ελαστικών   Οδηγός Πίεσης Ελαστικών Empty6/10/2014, 12:06

Γενικως η πιεση των ελαστικων ειναι κατι που προβληματιζει στο παιχνιδι!
εχει τοσες παραμετρους που αληθεια προβληματιζεται καποιος η' απλα δεν δινει σημασια στο τελος!
Συνηθως αυξανουμε στη βροχη και μειωνουμε στο στεγνο!παρατηρουμε επισης οτι αυξανωντας την πιεση στην ασφαλτο  το αυτοκινητο γινεται πιο αποτομο,ενω μειωνοντας το γινεται προοδευτικο!Αυξανοντας την πιεση αυξανουμε και το γκριπ οπως επισης και την φθωρα του ελαστικου και το αναποδο!

Δηλαδη μπορουμε να κανουμε
1 σκληρο σεταπ με χαμηλη πιεση για μεγαλες ειδικες ωστε να εχουμε λιγοτερη φθωρα
2 ενα μαλακο σεταπ με υψηλη πιεση για μικρες μπαμπ ειδικες
3 ενα μαλακο σεταπ με χαμηλη πιεση για ειδικες με αλματα
και 4 ενα σκληρο σεταπ με υψηλη πιεση για μικρη γεματη στροφες ειδικες που θελουμε το αυτοκινητο να ειναι αποτομο και να στριβει ευκολα!
Παρακατω εχουμε και ενα συνδυασμό ελαστικών και οδοστρώματος και το πως πρέπει να ρυθμίζουμε τις πιέσεις ανάλογα το wear.

Οδηγός Πίεσης Ελαστικών Tyreda10

Σημαντικο!!
ζημια ελαστικων (TYRE DAMAGE)
Τα λαστιχα παθαινουν ζημια με % στο πλατος τους!
Καθε λαστιχο χωριζει το πλατος του σε 8 τομεις!

οπως ολες οι ζημιες ετσι κι αυτο καθε τμημα διχνει τη ζημια του λαστιχου
με  νουμερο%
- και + διχνει την κατευθηνση της ζημιας οπως πχ ενα στραβωμενο ψαλιδι!

οταν ενα λαστχιο φτανει στο 100% τοτε χανουμε 10% της τριβης μας!
μπορει να μην ακουγετε αρκετο αλλα στη πραγματικοτητα
εχει μεγαλη διαφορα στην οδηγηση!

Με αυτο γνωμονα μπορουμε να υπολογισουμε την ειδανικη πιεση μιας ειδικης απο τον βαθμο τριβης στο τελος της!
Δεν θελουμε να τα φθειρουμε γρηγορα αλλα ουτε και καθολου!
Η ισορροπια αναμεσα σε αυτα τα 2 ειναι η ιδανικη πιεση!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Οδηγός Πίεσης Ελαστικών
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Οδηγος Δημιουργιας Ομαδας (WRC)
» Οδηγος Pacenote Plugin
» Παρουσίαση & οδηγός εγκατάστασης RSRBR
» Οδηγός Επεξεργασίας Skin Με Photoshop
» Οδηγός Eγκατάστασης Teamspeak

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
RBR Greek Community :: Οδηγίες (Tutorials)-
Μετάβαση σε: